Sparen voor korting

N.B. Sparen voor korting stopt! Dat is niet onze keuze maar die van het bedrijf achter het spaarpuntensysteem. We betreuren deze keuze. Het is tot 1 juli mogelijk om gespaarde punten te verzilveren. We hebben de spaarders inmiddels op de hoogte gesteld via een eenmalige nieuwsbrief over dit onderwerp.

Vanaf 3 juni 2019 worden er geen nieuwe spaarpunten meer toegekend omdat deze niet meer voor 1 juli bijgeschreven worden op uw account.*

*Bij het toekennen van spaarpunten wordt er rekening gehouden met de wettelijke retourperiode voor aankopen op afstand. Deze is 28 dagen. 

Op deze pagina willen we alle veelgestelde vragen over de spaarpunten beantwoorden, ze zijn ook te vinden in uw eigen account.  

Waar kan ik mijn puntenbalans zien?

Uw puntenbalans ziet u op iedere pagina in de balk rechtsonder.


Wanneer u op deze plek geen punten zien bent u waarschijnlijk niet ingelogd in uw account.  

Hoe kan ik punten inruilen?

Selecteer de tab genaamd 'Punten inruilen'. Hier kunt u alle beloningen die we aanbieden zien. Als u genoeg punten hebt kunt u ze inruilen voor een beloning.

 

Kunnen mijn punten verlopen?

Ja. Als u geen punten verdient of gebruikt binnen 12 maanden verlopen ze.

Wat betekent het als een status op 'Goedgekeurd', 'Wachtend' of 'Afgewezen' staat?

  • Goedgekeurd: Deze punten kunnen meteen worden ingeruild voor beloningen
  • Wachtend: Deze punten moet nog geverifieerd worden voordat u ze kunt inruilen. Dit geldt voornamelijk voor doorverwijzingen en aankopen. Het duurt 28 dagen voordat punten van een aankoop om te zetten zijn in een korting, dit heeft te maken met de periode waarin artikelen nog geretourneerd kunnen worden.
  • Afgewezen: Deze punten zullen niet worden toegevoegd aan uw account. Dit gebeurt bijvoorbeeld wanneer u een aankoop annuleert of retourneert (de punten zullen dan veranderen van ‘wachtend’ naar ‘afgewezen’)

Waarom is de balans op mijn account omlaag gegaan?

U of iemand die u hebt doorverwezen, heeft een aankoop geannuleerd of teruggestuurd, ook bij bestellingen waarbij gekozen wordt voor betaling op factuur en waarbij de betaling niet binnen 28 dagen na de besteldatum binnenkomt worden de punten gemuteerd .

Ik heb een activiteit voltooid maar geen punten verdiend.

Het kan soms een aantal minuten duren voordat wij uw activiteiten hebben kunnen verwerken en de punten kunnen bijschrijven.

Kan ik mijn punten gebruiken bij de betaling?

Niet direct – lever eerst uw punten in voor een voucher die dan weer kan worden gebruikt bij de betaling.

Waar kan ik een probleem melden of feedback geven?

Je kan daarvoor het normale contactformulier gebruiken.
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »