Sparen voor korting

In onze webshop kunt u sparen voor korting, bij elke euro die u in onze webshop uitgeeft ontvangt u 5 spaarpunten. Het enige wat u daarvoor hoeft te doen is een klantenaccount aanmaken, de punten van uw bestelling worden vervolgens automatisch op uw account bijgeschreven. De spaarpuntensysteem is aan onze webshop gekoppeld, wij kunnen gegevens inzien maar het toekennen van punten en het inwisselen van punten verloopt in het systeem, los van ons dus.

Op deze pagina willen we alle veelgestelde vragen over de spaarpunten beantwoorden, ze zijn ook te vinden in uw eigen account. 

Wat is dit?

Dit is onze manier om onze waardering te uiten. U kunt punten verdienen voor verschillende activiteiten op onze website, zoals doorverwijzingen en aankopen die u hebt gedaan. U kunt die punten gebruiken voor kortingen op uw aankopen, dus hoe meer punten u verzamelt hoe meer geld u bespaart.

 

Wie kan er meedoen?

Iedereen met een account is automatisch ingeschreven.

Hoe verdien ik punten?

U kunt punten verdienen door verschillende dingen te doen, inclusief het doorverwijzen van vrienden, en het doen van aankopen. Om alle manieren waarmee u punten kunt verdienen te zien klikt u op de 'Verdien punten' tab in het menu.



Let op: voor iedereen die de link deelt wordt een eigen kenmerk meegegeven zodat de verdiende punten op het juiste account worden bijgeschreven. Kopieer dus alleen de link die u in uw eigen account aantreft. 

Hoe kan ik mijn puntenbalans zien?

Uw puntenbalans ziet u op iedere pagina in de bovenste balk.


Wanneer u op deze plek geen punten zien bent u waarschijnlijk niet ingelogd in uw account.  

Hoe kan ik punten inruilen?

Selecteer de tab genaamd 'Punten inruilen'. Hier kunt u alle beloningen die we aanbieden zien. Als u genoeg punten hebt kunt u ze inruilen voor een beloning.

 

Is er een limiet aan het aantal punten dat ik kan verdienen?

Nee. Verdien er zoveel als u wilt.

Kunnen mijn punten verlopen?

Ja. Als u geen punten verdient of gebruikt binnen 12 maanden verlopen ze.

Wat betekent het als een status op 'Goedgekeurd', 'Wachtend' of 'Afgewezen' staat?

  • Goedgekeurd: Deze punten kunnen meteen worden ingeruild voor beloningen
  • Wachtend: Deze punten moet nog geverifieerd worden voordat u ze kunt inruilen. Dit geldt voornamelijk voor doorverwijzingen en aankopen. Het duurt 21 dagen voordat punten van een aankoop om te zetten zijn in een korting, dit heeft te maken met de periode waarin artikelen nog geretourneerd kunnen worden.
  • Afgewezen: Deze punten zullen niet worden toegevoegd aan uw account. Dit gebeurt bijvoorbeeld wanneer u een aankoop annuleert of retourneert (de punten zullen dan veranderen van ‘wachtend’ naar ‘afgewezen’)

Wat gebeurt er als een vriend die ik heb doorverwezen zijn bestelling annuleert of terugstuurt?

Uw bestedingspunten worden geannuleerd en zullen worden verwijderd van uw account.

Waarom is de balans op mijn account omlaag gegaan?

U of iemand die u hebt doorverwezen, heeft een aankoop geannuleerd of teruggestuurd.

Ik heb een activiteit voltooid maar geen punten verdiend.

Het kan soms een aantal minuten duren voordat wij uw activiteiten hebben kunnen verwerken en de punten kunnen bijschrijven.

Kan ik mijn punten gebruiken bij de betaling?

Niet direct – lever eerst uw punten in voor een voucher die dan weer kan worden gebruikt bij de betaling.

Hoe kan ik me uitschrijven uit het programma?

Als u niet langer punten wilt verdienen kunt u contact met ons opnemen en om een uitschrijving vragen. Met uw uitschrijving zullen alle punten vervallen die u hebt opgespaard.

Wat gebeurt er als ik me uitschrijf en later besluit me weer aan te melden?

Neem gewoon contact met ons op en we zullen u opnieuw inschrijven. Uw totaal aantal punten zal dan wel vanaf nul beginnen.

Waar kan ik een probleem melden of feedback geven?

Je kan daarvoor het normale contactformulier gebruiken.