{set FacebookPixelId = "1916916385227245" %}

Retourneren & Garantie

RETOURNEREN 
 

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar hij voldoet niet aan mijn verwachting. Kan ik hem retourneren?

 
Ja, dat kan. U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket (binnen Nederland), raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@handpop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

N.B. Wanneer u een deel van uw bestelling retourneert kan het voorkomen dat er over het deel van de bestelling wat u wilt houden toch verzendkosten gerekend worden, dit betreft vooral bestellingen die uit meerdere kleine artikelen bestaan. Vraag dit even na voordat u iets terugstuurt.

Zo maakt u gebruik van uw recht van retour:

1. Laat ons via info@handpop.nl weten dat u een zending gaat retourneren, vermeldt in deze mail uw naam, het ordernummer en het artikel wat u gaat terugsturen.
 
2. Druk dit retourformulier af, vul het in en voeg het toe aan uw retourzending.

3. Verpak de artikelen, voorzien van de originele labels, goed zodat er tijdens het vervoer geen schade kan ontstaan

De kosten van de retourzending zijn voor uw eigen rekening. Zorg dat u altijd een track-trace code heeft van uw retourzending zodat u het pakket kunt volgen. Wij zijn niet aansprakelijk te stellen voor pakketten die wij niet zelf verzenden, bewaar de track-trace code dus tot we uw pakket hebben ontvangen. N.B. VERSTUUR UW RETOURZENDING ALTIJD ALS PAKKETPOST EN NIET ALS BRIEVENBUSPOST.

Zodra uw zending bij ons binnen komt laten we u dit weten en zullen we uw verzoek tot omruiling of terugstorten van uw aankoopbedrag z.s.m. uitvoeren.
 

Retourzendingen kunnen worden gestuurd naar:
 
Wonderbaarlijke Spiegels
Manege 6G
6662 WC Elst (GLD)

DOWNLOAD RETOURFORMULIER 
LAAT ONS WEL EVEN WETEN DAT UW PAKKET RETOUR KOMT, ALLEEN DAN NEMEN WE HET IN ONTVANGST.


GARANTIE 

Ik heb mijn bestelling ontvangen en heb een mankement ontdekt aan mijn pop. Wat nu?

 

Kwaliteit en deugdelijkheid staan hoog in ons vaandel en daarom controleren wij alle poppen die bij ons binnenkomen op gebreken. Toch kan het voorkomen dat we iets over het hoofd gezien hebben, controleer uw aankoop daarom altijd nog even zelf. Wanneer u een foutje in uw pop ontdekt neem dan contact met ons op zodat we samen met u tot een oplossing kunnen komen. Het moet daarbij wel gaan om duidelijke productiefouten en niet om schade die door het spelen met of oneigenlijk gebruik van de pop is ontstaan. Omdat wij schade niet van een afstand kunnen beoordelen vragen wij u altijd om foto's te sturen waarbij we een foto van de schade willen zien én een foto van de totale pop.

Heb ik garantie op mijn aankoop?
 

Ja, wij geven garantie op fabricagefouten en hanteren daarbij een termijn van 3 maanden waarbij de datum op uw factuur als begindatum geldt. Fabricagefouten zijn fouten waarbij sprake is van verkeerd of niet goed gestikte naden, scheuren die direct zichtbaar zijn en ogen die niet goed vast zitten. Wij controleren alle poppen die we inkopen op deze punten maar het kan altijd voorkomen dat we iets over het hoofd hebben gezien. Wanneer u denkt dat uw pop een fabricagefout heeft laat het ons even weten en stuur ons er een foto van toe, vaak kunnen we op basis van een foto al zien of het om een fabricagefout gaat of om een plooi die door het spelen vanzelf gaat verdwijnen.

 
Wat valt wel en niet onder de garantie?
 

Alléén fabricagefouten vallen onder de garantie en zijn vaak gelijk, of in ieder geval binnen een maand, zichtbaar wanneer u uw pop uitkleedt (voor zover dat kan). Schade door het spelen met de pop, door onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik van de pop (bijvoorbeeld door veel te hard trekken aan de pop), door te pop te gebruiken voor doeleinden waarvoor hij niet gemaakt is, schade door het wassen van de pop of poppen die door u zelf al gerepareerd zijn vallen niet onder de garantie. Lees daarom altijd de wasvoorschriften van elke categorie pop voordat u deze gaat wassen. Zie hier