Contact en veelgestelde vragen

 

Adres:

Handpop.nl (Wonderbaarlijke Spiegels)

Manege 6G

6662 WC Elst (Gld)

bedrijventerrein 'de Merm'

Wilt u ons bezoeken?

Dat kan uitsluitend op afspraak of tijdens een Open Dag, zie hier de data.

 

Contact:

Via de mail:

Voor al uw vragen en opmerkingen kunt u ons algemene emailadres gebruiken: info@handpop.nl


Via de telefoon:

(+31) 0481374834

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 10.00 - 12.30 uur. Daarnaast zijn we bereikbaar via de mail: info@handpop.nl, de mail wordt ook buiten kantooruren gelezen.

Overige bedrijfsgegevens:

KvK nr: 09143046
BTWnr: 168746281B01
Rabobank: NL53 RABO0120038056
IBAN: NL53 RABO0120038056
BIC: RABONL2 U

 

Routebeschrijving:

U komt met de auto:

Navigatiesystemen, kaarten en Google maps geven een aantal wijzigingen in de route naar ons toe (nog) niet aan. Lees daarom onze routebeschrijving voor de laatste kilometers, dat bespaart u mogelijk veel tijd!
 

U komt met het Openbaar Vervoer:

Elst heeft een treinstation en op werkdagen rijdt er bus 35 richting Bemmel en die komt door het bedrijventerrein. U stapt dan uit bij halte Bemmelseweg, loop vervolgens naar de kruising Einsteinweg/Marithaime, sla linksaf naar de Marithaime, sla bij het Forensisch instituut rechtsaf naar de Manege. Loop deze weg uit tot u bij nummer 6 aankomt. Daar loopt u tussen de panden door naar nummer 6G.
 

Op zaterdag rijdt er geen bus en moet u óf een taxi nemen vanaf het station óf gaan wandelen. Het is een wandeling van een klein half uur. De wandelroute kunt u hier vinden.



VEELGESTELDE VRAGEN OVER: 

 

1 BESTELLEN & LEVERING
1.1 Moet ik persé een account aanmaken?
Nee, u kunt bij ons ook als gast bestellen en hoeft zich niet te registreren als klant. Een account aanmaken heeft als voordeel dat u uw facturen op kunt vragen, verlangslijstjes aan kunt maken, uw bestelgeschiedenis kunt raadplegen en maar éénmalig uw gegevens in hoeft te vullen. De keuze om wel of geen account aan te maken ligt echter bij u zelf en heeft geen invloed op de afhandeling van uw bestelling.
1.2 Leveren jullie ook aan winkels?
Nee, Handpop.nl levert direct aan particulieren, scholen en instellingen maar niet aan winkels.
1.3 Hoe weet ik of een pop op voorraad is?
Wij hanteren een 'real-time' voorraad. Dat wil zeggen dat alles wat in de webshop te bestellen is ook daadwerkelijk op voorraad is en direct verzendklaar gemaakt kan worden. Bij elk artikel staat aangegeven of het op voorraad is. Artikelen die niet op voorraad zijn, zijn ook niet te bestellen en geven de melding "in bestelling". We doen dit omdat we u niet willen laten betalen voor een artikel wat niet direct leverbaar is.
1.4 Als een pop in bestelling is, hoe lang duurt het dan voordat hij geleverd kan worden?
Doorgaans is een pop die in de webshop op 'in bestelling' staat binnen een week weer leverbaar wanneer hij bij onze leveranciers op voorraad is. Wanneer dit niet het geval is, proberen we altijd te achterhalen wanneer we een artikel dan weer kunnen verwachten en dit bij het artikel vermelden.
1.5 Kan ik mijn bestelling laten inpakken in een cadeaupapiertje?
Nee, wij hebben geen cadeauservice en versturen pakketten niet in cadeaupapier.
1.6 Kan ik kiezen via welke pakketdienst ik mijn pakket laat bezorgen?

Handpop.nl verstuurt haar pakketten via GLS, GLS bezorgt op werkdagen maar niet op zaterdag. 

In het weekend versturen we geen pakketten

Na verzending van uw pakket ontvangt u een track-trace code waarmee u uw pakket kunt volgen. GLS biedt de mogelijkheid om, wanneer u niet thuis bent, online aan te geven wanneer uw pakket opnieuw aangeboden gaat worden, afhalen bij een afhaalpunt is daarbij een optie.
1.7 Kan ik aangeven hoe laat ik mijn pakket wil ontvangen?
Nee, wel is het mogelijk om via de tracktrace-code die u ontvangt na de verzending van uw pakket te bekijken waar uw pakket is. Hoe laat een pakketdienst precies bij u zijn hangt af van de route die gereden wordt en de hoeveelheid pakketten die onderweg afgeleverd moet worden. Het is niet mogelijk een voorkeurstijd aan te geven, wel is het mogelijk om via de track&trace code die u van ons ontvangt aan te geven wanneer of waar GLS of Postnl het pakket kan afleveren mochten ze u misgelopen zijn.
1.8 Moet ik aan de pakketbezorger betalen?
Alleen wanneer u gekozen heeft voor de optie "verzenden onder rembours' (vooralsnog alléén beschikbaar voor Nederlandse klanten) betaalt u uw bestelling bij aflevering aan de koerier van GLS of Postnl. Let er daarbij op dat deze alléén contant geld accepteert.
1.9 Kan ik mijn pakket laten afleveren bij een postbus?
Nee, dat is niet mogelijk, we accepteren geen postbusadressen als verzendadres.
1.10 Mijn pakket is na 4 dagen nog niet bezorgd. Wat moet ik doen?
Neem in dat geval contact met ons op. Uw pakket had er nl. al moeten zijn en waarschijnlijk ligt uw pakket óf nog in een depot, óf is het afgeleverd bij bijv. uw buren zonder dat u hiervan een bericht heeft ontvangen. Wij kunnen altijd zien wat de status van uw pakket is en zullen actie ondernemen richting de pakketdienst.
2 BETALEN
2.1 Kan ik bij jullie op factuur bestellen?
Alleen scholen en (gemeentelijke) instellingen (ook in België) kunnen bij ons op factuur betalen waarbij de bestelling door de school/instelling zelf geplaatst moet zijn en het afleveradres ook de school/instelling betreft. In het winkelwagentje wordt gevraagd uw gegevens in te vullen, selecteer hier 'scholen/instellingen' bij type klant. Wanneer u een Belgische school/instelling bent en over een ondernemingsnummer beschikt, dit invult in het daarvoor bestemde vak, wordt er over uw bestelling geen berekend. 

Bedrijven, (spel)therapeuten, coaches, gastouders, zelfstandig ondernemers kunnen bij ons niet op factuur bestellen.
2.2 Welke betaaltermijn hanteren jullie?
Voor leveringen op factuur hanteren we een betaaltermijn van 14 dagen.
2.3 Hoe snel krijg ik mijn geld terug na retour van mijn bestelling?
Zodra uw pakket bij ons is teruggekomen storten we (in geval van betaling vooraf) uw aankoopbedrag binnen een paar werkdagen terug op uw rekening. Op de pagina retourneren, vindt u ons retourformulier waarop u de gegevens van uw order en uw rekeningnummer in kunt vullen zodat we uw retour snel af kunnen handelen.
3 ONZE POPPEN
3.1 Ik wil zelf een pop samenstellen, kan dat?
Alle poppen worden geleverd in de standaarduitvoering zoals u ze op onze website ziet. Het is niet mogelijk om daarbij van outfit te wisselen of zelf een outfit samen te stellen. Wel bieden we een aantal losse kledingstukken voor uw pop aan die u erbij kunt bestellen. En het is natuurlijk ook altijd mogelijk om uw pop zelf te verkleden, de grote menspoppen passen maat 68-74 en hebben schoenmaat 24.
3.2 Wordt mijn pop altijd geleverd in de uitvoering die ik op de website zie?
Alle poppen worden gemaakt in de standaarduitvoering zoals u die op onze website kunt zien. Het komt wel voor dat de kleur van de haarelastiekjes, de kleur van de schoenen of de bedrukking op een jasje net iets anders is.
De kleur van de schoenen staat niet altijd vast en is afhankelijk van de schoenen die tijdens de produktie voorhanden zijn maar daarbij wordt wel gekeken naar de meest passende kleur:
  • Voor jongenspoppen wordt gekozen voor de groene, beige of de blauwe schoenen
  • Voor meisjespoppen wordt gekozen voor de blauwe, beige of roze schoenen
  • Sandaaltjes kunnen rood of oranje zijn
Wij hebben hier geen invloed op en zijn afhankelijk van wat we aangeleverd krijgen. Bij een blijvende verandering in de uitvoering van een pop plaatsen we altijd nieuwe foto's op onze website.
3.3 Waar beoordelen jullie handpoppen op?
We beoordelen poppen op uitstraling, bespeelbaarheid, gebruiksmogelijkheden, materialen en prijs/kwaliteitverhouding en proberen alle poppen eerst zelf uit voordat we hem aan onze collectie toevoegen. We kiezen uit het aanbod van verschillende producenten vooral poppen die aansluiten bij onze bedrijfsvisie, die goed bespeelbaar zijn en waar we mogelijkheden in zien m.b.t. communicatie, interactie en wonderbaarlijk spel. Het gaat ons niet om het aanbieden van een zo groot mogelijke collectie maar zoeken wel naar poppen die ook voor een wat kleiner budget aantrekkelijk is.
We letten bij elke pop die we kiezen op de materialen die gebruikt zijn; deze moeten prettig aanvoelen, degelijk zijn en voldoen aan alle internationale eisen die er aan speelgoed gesteld worden. We kopen alleen merken in die dit ook kunnen garanderen!
4 KLACHTEN & SUGGESTIES
4.1 Ik heb een klacht
Wij nemen onze klanten erg serieus en zijn pas tevreden als u dat bent.
Mocht u toch klachten hebben over de website, ons assortiment, onze informatieverstrekking of over onze service, laat het ons dan weten. 

We zijn aangesloten bij Stichting Webwinkelkeur en houden ons aan de regels die gesteld worden door het Europees Platform, in geval van een klacht kunt u de volgende stappen volgen:

  1. U maakt uw klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@handpop.nl
  2. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur
  3. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Kortom:
  • Iedere klacht nemen wij serieus
  • Uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld
  • Op grond van uw klacht wordt direct actie ondernomen
  • U ontvangt binnen 1 werkdag na ontvangst van uw klacht uitsluitsel over de te volgen procedure
4.2 Ik heb een idee/suggestie
Heeft u een idee voor ons assortiment of een suggesties voor bijv. de verbetering van onze site, ons aanbod of onze dienstverlening?
Laat het ons gerust weten en mail het naar info@handpop.nl
We vinden uw mening belangrijk!